بازاریابی و فروش

کرندغرب شهر ملی ابزارآلات فلزی می گردد

سرپرست میراث فرهنگی استان کرمانشاه از پیگیری برای ثبت ملی کرندغرب به عنوان شهر ملی ابزارآلات فلزی سنتی اطلاع داد.

14 اردیبهشت 1401

آشنایی با تاریخچه ساعت سوئیسی

ساعت سوئیسیضرب المثلی وجود دارد که می گوید هیچ چیز به میزان ساعت سوئیسی دقیق نیست! ساعت سوئیسی در سرتاسر دنیا معروفیت دارد و جزء گرانقیمت ترین و برترین ساعت های دنیا به شمار می فرایند. اما چطور کشوری کوچک در بین کوه های آلپ توانسته بر صنعت قدرتمند و ثروتمند...

11 اردیبهشت 1401

5 تا از زیباترین مدل های رومیزی برای دکوراسیون خانه

میز یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون است. چراکه همواره در مرکز توجه افراد قرار گرفته است. به همین دلیل زیبایی و تزئین میز مهم است. انتخاب زیباترین مدل رومیزی برای میزهای موجود در خانه باعث زیباتر شدن منزل می گردد. هرچند رومیزی یک المان جزئی است اما می تواند...

1 اردیبهشت 1401

حمل و نقل عمومی در اصفهان

اصفهان یکی از زیباترین مقاصد گردشگری در ایران است. برای آشنایی با سیستم حمل و نقل این شهر زیبا با این مقاله همراه باشید.

25 فروردین 1401

تحریم ها، مانع چین از خرید نفت ایران و ونزوئلا نشد

به گزارش خبرنگاران، اطلاعات شرکت تحقیقات بازار کپلر نشان داد پالایشگاه های نفت چین 324 میلیون بشکه نفت از ایران و ونزوئلا در سال 2021 خریداری کردند که حدود 53 درصد نسبت به سال 2020 افزایش داشت. این بیشترین مقدار واردات از سال 2018 بود که چین 352 میلیون بشکه نفت...

7 اسفند 1400

ایرباس A321 وارد حریم هوایی ایران شد

هم اکنون نخستین هواپیمای تحویلی ایرباس به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما وارد حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران شد. این هواپیما جوان ترین هواپیمای ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است.

29 بهمن 1400

چرا سیاره گنج به یکی از پرهزینه ترین شکست های تاریخ دیزنی تبدیل شد؟

والت دیزنی یک شرکت بزرگ فیلم سازی است و امروزه تقریبا غیرممکن است که آن ها فیلمی بسازند و آن فیلم شکست بخورد اما فیلم کم ترشناخته شده سیاره گنج در سال 2002، یکی از پرهزینه ترین شکست های دیزنی است.

28 بهمن 1400

لواشک؛ گران تر از موز و هم قیمت یک کیلو گوشت!

خبرنگاران- قیمت مناسب ترین لواشک های خانگی به کیلویی 40 هزار تومان رسیده و بابت یک کیلو از نمونه های درجه یک محلی باید حدود 200 هزار تومان پرداخت کرد.

13 بهمن 1400

اشتباهات مهم هنگام شستن مرغ

خبرنگاران : یکی از اشتباهات رایجی که می تواند مشکل ساز گردد، همین شستن مرغ های خام قبل از پخت وپز است.

5 بهمن 1400

مدیریت یکپارچه حوزه های آبخیز راهکاری برای کنترل خشکسالی

خبرگزاری خبرنگاران-مجری طرح کلان مدیریت جامع خشکسالی در بخش کشاورزی گفت: با مدیریت یکپارچه حوزه های آبخیز می توان بسیاری از بلایا از جمله خشکسالی را به طور قابل توجهی در قالب مدیریت ریسک، کنترل کرد.

24 دی 1400

خانه های کلنگی مرکز چند؟

این روز ها یافتن و خرید خانه های مقرون به صرفه در تهران تبدیل به آرزوی بسیاری از شهروندان شده است.

20 دی 1400

رونمایی از کیا نیرو 2023، مدل تازه چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش خبرنگاران، از مدل تازه کیانیرو رونمایی شده و همانطور که انتظار می رفت مدل تازه دو تنی کیانیرو ترکیبی از شکل پایه نیرو است. با این تفاوت که این مدل خصوصیت های بصری بیشتری دارد که از کانسپت هابانیرو الهام گرفته است.

15 دی 1400

حمایت از کسب و کار های خانگی، جز برنامه های شهرداری است

بازارچه دست آورد های زنان کارآفرین و سرپرست خانوار تهران، از 9 لغایت 17 آبان ماه، در بوستان لاله منطقه 6 تهران، برپا شده است؛ محمد امین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ظهر امروز برای بازدید و پیگیری مسائل این کارآفرینان در محل برگزاری...

15 آذر 1400

عین اللهی:خدمات سلامت رضایتخش نیست

وزیر بهداشت با اشاره به هزینه های سنگین درمان، توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه را مورد تاکید قرار داد.

28 آبان 1400

چرا رب گوجه فرنگی گران شد؟

به گزارش خبرنگاران، تابستان فصل فراوانی انواع صیفی جات است و گوجه نیز در همین فصل به اندازه زیادی کشت و فراوری می گردد. اما با ورود به فصل پاییز اندازه برداشت گوجه کاهش پیدا می نماید.

28 آبان 1400

اعداد و ارقام مالی در هفته اول مهرماه 1400

در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، اعداد و ارقام متعددی در ارتباط با اقتصاد، تجارت و کسب وکار در اقصی نقاط دنیا، از سوی رسانه ها، نهادهای مالی ملی و بین المللی و مراکز تحقیقاتی منتشر شد که مهم ترین آنها را می توان در موارد ذیل خلاصه کرد:

26 مهر 1400

امکان نگهداری واکسن کرونا در دمای منهای 70 درجه سانتی گراد در کشور فراهم شد

دستگاه اولترا فریزر که دانش فنی آن به وسیله یکی از شرکت های دانش بنیان در کشور فراوری شده است، امکان نگهداری نمونه های تحقیقاتی در حوزه های ژنتیک و بیوتکتولوژی و بعلاوه واکسن های کرونای نیازند دمای پایین را تا منهای 86 درجه سانتی گراد در کشور فراهم نموده...

15 مهر 1400

پیش بینی بورس 16 شهریور ، گروه های کوچک پیشتازان بازار

به گزارش خبرنگاران، امروز بازار سهام با فرایندی مثبت به سرانجام رسید. همچنین بیشتر نمادهای شاخص ساز و کوچک بازار هم در فرایندی تعادلی قرار گرفتند. فرایند بازار فردا به نظر کارشناسان بازار سرمایه چگونه است؟

17 شهریور 1400

کراس اور داچیا جاگر معرفی گردید؛ خودرویی با طراحی 7 سرنشینه

شرکت داچیا کراس اور داچیا جاگر را معرفی نموده است که مناسب برای هفت سرنشین طراحی شده است. مشخصات فنی و ظاهری خودرو را بخوانید.

15 شهریور 1400

توسعه شعبه های خودرو45 در سراسر ایران

خودرو45 میخواهد در راستای توسعه خدمات خود به مشتریان، شعب خود را در سراسر کشور توسعه دهد و نقش موثری در ایجاد تعادل و شفاف سازی بازار خودروهای کارکرده داشته باشد.

2 شهریور 1400
تعداد: (71)