کراس اور داچیا جاگر معرفی گردید؛ خودرویی با طراحی 7 سرنشینه

به گزارش وبلاگ معماری، شرکت داچیا کراس اور داچیا جاگر را معرفی نموده است که مناسب برای هفت سرنشین طراحی شده است. مشخصات فنی و ظاهری خودرو را بخوانید.

کراس اور داچیا جاگر معرفی گردید؛ خودرویی با طراحی 7 سرنشینه

وبلاگ معماری - داچیا کراس اور تازه و مقرون به صرفه قیمت جاگر را رونمایی کرد. این خودرو در پیکربندی های پنج و هفت سرنشین عرضه می گردد و از پیشرانه های بنزینی و LPG با حداکثر قدرت 110 اسب بخار بهره می برد.

داچیا شرایط بسیار مطلوبی از نظر فروش خودرو در اروپا دارد و هاچ بک ساندرو در ماه جولای سال جاری، فولکس واگن گلف را در قاره سبز شکست داد و پرفروش ترین خودرو اروپا شد. در سال 2020، خودروساز رومانیایی تصمیم گرفت فراوری ون چندمنظوره Lodgy را متوقف و حدود یک سال سبد محصولاتش را بدون خودرو هفت نفره برای مشتریان عرضه کند. همان طور که داچیا چند هفته پیش وعده داده بود، هم اکنون کراس اور جاگر (Jogger) را به اسم چهارمین مدل خود پس از اسپرینگ، ساندرو/لوگان و داستر رونمایی می نماید.

به گزارش موتوروان، کراس اور داچیا جاگر مدل کاملا تازهی است که در پیکربندی های پنج و هفت جایگاه دردسترس خواهد بود و برترین نسبت قیمت به حجم کابین را در بازار اروپا ارائه می دهد. همان طورکه داچیا شرح می دهد، نام جاگر به ورزش و طبیعت و انرژی مثبت اشاره می نماید و ویژگی های معمول مدلی کاربردی و قوی و مقرون به صرفه قیمت از داچیا را نشان می دهد.

شباهت های جاگر به استپ وی

از دماغه تا ستون A، جاگر دقیقا شبیه ساندرو استپ وی به نظر می رسد؛ اما کمی خمیدگی دقیقا قبل از درهای عقب، 40 میلی متر به ارتفاع خودرو در عقب اضافه می نماید. داچیا جاگر با 4/55 متر طولانی ترین خودرو در سبد محصولات فعلی خودروساز رومانیایی به تعداد می رود و حجم فضای بار آن 708 لیتر در پیکربندی پنج نفره است. اگر ردیف دوم جایگاه ها خم شوند، فضای بسیار زیاد 1،819 لیتری در اختیار سرنشینان خواهد گذاشت. علاوه بر این، 24 لیتر فضای ذخیره سازی در سراسر کابین وجود دارد.

اگر تا به حال در داخل کابین خودروهای مدرن داچیا حضور داشته اید، فضای داخلی جاگر برای شما هیچ شگفتی به همراه نخواهد داشت. جاگر از طرحی آشنا با سایر محصولات این خودروساز، شامل صفحه نمایش سیستم تفریح به سبک تبلت در کنسول مرکزی و سه کنترل آب وهوا در زیر آن بهره می برد. نسخه پایه به طور استاندارد با نگه دارنده تلفن به جای صفحه لمسی ارائه می گردد که دستگاه هوشمند راننده را به سیستم ناوبری تبدیل می نماید. سایر امکانات استاندارد شامل چراغ ها و برف پاک کن های اتوماتیک، محدودنماینده سرعت و دکمه های کنترل روی فرمان است.

کراس اور داچیا جاگر مناسب برای هفت سرنشین

انواع پیشرانه های جاگر

درست مانند ساندرو تازه و ساندرو استپ وی و لوگان، جاگر به طور انحصاری با پیشرانه های بنزینی و LPG دردسترس خواهد بود. هیچ گزینه دیزلی در میان پیشرانه های جاگر موجود نیست و مشتریان می توانند پیشرانه یک لیتری سه سیلندر بنزینی تازه را با 110 اسب بخار قدرت انتخاب نمایند که حداقل در شرایط کنونی، قوی ترین گزینه به تعداد می رود. پیشرانه به جعبه دنده شش سرعته دستی متصل می گردد که نیرو را به چرخ های جلو ارسال می نماید.

بعلاوه، پیشرانه گاز مایع Eco-G وجود دارد که شعاع حرکتی حدود 1،000 کیلومتر (621 مایل) را به لطف مخزن 40 لیتری LPG و مخزن بنزین 50 لیتری در اختیار قرار می دهد. هم اکنون، هیچ صحبتی درباره جعبه دنده اتوماتیک اختیاری نشده است؛ اما معتقدیم داچیا بعداً در نسخه های آینده از این خودرو، گزینه های مربوط به پیشرانه و جعبه دنده را ارتقا خواهد داد.

منبع: زومیت

منبع: بیت ران

به "کراس اور داچیا جاگر معرفی گردید؛ خودرویی با طراحی 7 سرنشینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کراس اور داچیا جاگر معرفی گردید؛ خودرویی با طراحی 7 سرنشینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید