عین اللهی:خدمات سلامت رضایتخش نیست

به گزارش وبلاگ معماری، وزیر بهداشت با اشاره به هزینه های سنگین درمان، توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه را مورد تاکید قرار داد.

عین اللهی:خدمات سلامت رضایتخش نیست

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ معماری، بهرام عین اللهی، روز سه شنبه چهارم آبان 1400 در مراسم هفته بیمه سلامت، گفت: بیمه توانسته به عنوان یک صنعت مترقی تلقی بگردد.

وی اضافه نمود: تأمین هزینه های سلامت بدون بیمه ها دچار مشکل می شوند. از همین رو، بیمه ها می توانند حمایتگر باشند.

عین اللهی ادامه داد: آن طور که انتظار می رفت با بیمه همگانی نتوانستیم به مردم خدمت بدهیم.

وزیر بهداشت گفت: پوشش بیمه ای کشور هنوز کامل نشده و در منطقه ها محروم خیلی رضایت وجود ندارد.

وی اضافه نمود: بعضی بیماری ها باعث می شوند بیماران با فروش زندگی، بتوانند هزینه های درمان را تأمین نمایند و این مشکل هنوز در جامعه وجود دارد.

وزیر بهداشت، بر اجرای عدالت در سلامت به وسیله خدمات نوین بیمه ای تاکید نمود و گفت: با تزریق منابع به تنهایی مشکل حل نمی گردد.

وی اضافه نمود: بیمه به عنوان یک مرکز تحقیقاتی می بینیم که می تواند مسائل سلامت را حل نماید.

عین اللهی ادامه داد: امروزه احتیاج به اطلاعات دقیق از بیماری ها داریم که بتواند ما را در راستا درست خدمت همراهی کند.

وی اضافه نمود: ما به جای اینکه همه هزینه ها را به سمت درمان ببریم، می توانیم با حمایت بیمه ها به سمت پیشگیری برویم.

وزیر بهداشت با اشاره به گرفتاری های نوشتاری پرستاران، گفت: با نرم افزار های تازه، می توان از هدر رفت وقت پرستاران و بعلاوه خطا های پزشکی جلوگیری کرد.

وی اضافه نمود: نظارت بیمه باید یک نظارت هوشمند باشد.

عین اللهی گفت: مشکل ما این است که بهداشت را جدا از درمان می بینیم، در حالی که اینگونه نیست و به هم پیوسته هستند.

وزیر بهداشت اضافه نمود: بیمه ها برترین ناظر هستند و می توانند خدماتی که ارائه می گردد، رصد نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عین اللهی:خدمات سلامت رضایتخش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عین اللهی:خدمات سلامت رضایتخش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید