همایشها و نمایشگاه ها

رسمی؛ جانلوییجی بوفون تا 2024 با پارما تمدید کرد

جانلوییجی بوفون، دروازه بان افسانه ای فوتبال ایتالیا هم چنان خیال بازنشسته شدن ندارد و می خواهد به فوتبالش ادامه دهد.

26 اردیبهشت 1401

اعلام اهداف برگزاری نمایشگاه تجهیزات ورزشی

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی ورزش و محصولات نوین و تجهیزات وابسته گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه ایجاد بستری لازم برای آشنایی با محصولات داخلی است.

24 اردیبهشت 1401

چطور برای عکس کپشن بنویسیم؟

شاید یک عکس بتواند هزاران کلمه را بیان کند، اما گاهی به یک شرح احتیاج داریم تا به درک مان از عکس بیشتر یاری کند. این شرح که کپشن نام دارد، عکس ها را شرح می دهد و می تواند حال وهوای عکس را نشان یا تغییر دهد.

11 بهمن 1400

پیروانی: گل محمدی بیمار بوده و زیر سِرُم رفته است، عزیزی خادم به تبلیغات محیطی ورود کند

مدیر تیم پرسپولیس از بیماری سرمربی این تیم در دو روز گذشته اطلاع داد.

9 بهمن 1400

ماه عسل در توسکانی: راهنمای سفر و آب و هوا

اطلاعات ضروری پیش از سفر به ناحیهشرایط ورود: گذرنامه با مهلت سفر دست کم سه ماهه

4 بهمن 1400

برگزاری تور پاویون گردی ایران به وسیله راهنمایان گردشگری

راهنمایان تخصصی گردشگری که از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به نمایشگاه اکسپو دبی اعزام شده اند، بازدید نمایندگان غرفه جمهوری اسلامی ایران را در قالب تورهای پاویون گردی با جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری کشور آشنا می نمایند.

28 دی 1400

حمایت از کسب و کار های خانگی، جز برنامه های شهرداری است

بازارچه دست آورد های زنان کارآفرین و سرپرست خانوار تهران، از 9 لغایت 17 آبان ماه، در بوستان لاله منطقه 6 تهران، برپا شده است؛ محمد امین توکلی زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ظهر امروز برای بازدید و پیگیری مسائل این کارآفرینان در محل برگزاری...

15 آذر 1400

رییس هیات فوتبال خوزستان: حمایت نمی کنید، حداقل تخریب نکنید!

خبرنگاران/خوزستان رییس هیات فوتبال خوزستان با درخواست برای حمایت از این هیات، گفت: پول نمی دهید و حمایت هم نمی کنید، حداقل دیگر تضعیف و تخریب نکنید، ما انتخاب شده ایم که کار کنیم اما دیگر قرار نیست تخریب شویم.

25 آبان 1400

مهار اژدهای زرد، محور گفتگوهای کواد

رهبران 4 کشور بزرگ با هدف مهار چین در آمریکا با یکدیگر مصاحبه نموده و از اهداف خود برای حضور پر رنگ در منطقه آسیا پاسیفیک به بهانه دفاع از ارزش های دموکراتیک خبر دادند.

13 مهر 1400

ادامه تغییرات گسترده در وزارتخانه ضرغامی

در ادامه تغییرات ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون گردشگری هم تغییر کرد و احکام دیگری برای سایر مسؤولیت ها صادر شد.

2 مهر 1400

ای سی ام سیتی One در نمایشگاه خودرو مونیخ، بدون احتیاج به ایستگاه شارژ سریع!

ای سی ام سیتی One یک خودروی جمع و جور برقی است. این خودرو الکتریکی که در نمایشگاه خودرو مونیخ رونمایی شده، برای بازار کشورهای آسیایی و آفریقایی پیشرفته است. از جمله ویژگی های جالب این خودرو، نوع باتری های آن است.

21 شهریور 1400

درخشش روابط عمومی گروه اقتصادی گردشگری و بانک گردشگری در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران

در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، نشان های ستاره مدیریت روابط عمومی و ستاره طلایی روابط عمومی به گروه اقتصادی گردشگری تعلق گرفت.

2 مرداد 1400

سعید پوراسماعیلی: صداوسیما با فیلم کوتاه همراهی نمی کند

تهران (پانا) - مدیر فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران در لایو دوشنبه های سینمای خانه هنرمندان ایران با موضوع فیلم کوتاه می گوید این بی مهری و کم لطفی صداوسیما به فیلم کوتاه است که از فیلمسازان آن می خواهد تا اثرشان را برای پخش به صورت رایگان در اختیار...

28 تیر 1400

جلسه مهم در باشگاه النصر؛ منزس اخراج می گردد؟

سرمربی برزیلی حریف آسیایی تراکتور، آینده بسیار مبهمی در تیمش دارد.

27 تیر 1400

کتاب نظریه های ارتباط جمعی نقد و آنالیز شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه سوره- هفتمین نشست هفته ارتباطات و روابط عمومی با عنوان نقد و آنالیز کتاب نظریه های ارتباط جمعی با حضور محسن شاکری نژاد مترجم کتاب، عباس اسدی مدرس روزنامه نگاری دانشگاه علامه طباطبایی و امیدعلی مسعودی...

20 خرداد 1400

خبرنگاران پژوهش&zwnjسراهای دانش&zwnjآموزی با تولیدات فناوران ایرانی تجهیز شده&zwnjاند

تهران-خبرنگاران- معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: بخش قابل توجهی از تجهیزات فناوران ایرانی که در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در سال های گذشته ارائه شد، مورد استفاده پژوهش سراهای دانش آموزی قرار گرفته است.

19 دی 1399

رونمایی از رایانه های جدید مک؛ هفته آینده

اپل قصد دارد هفت روز دیگر رویدادی آنلاین برای معرفی برخی محصولات تازه خود برگزار کند که آن را یک چیز دیگر نامیده و احتمالاً طی آن از مک جدید رونمایی می شود.

13 آذر 1399

اطلاعیه روابط عمومی وزارت نفت درباره تعویق برگزاری بیست وپنجمین نمایشگاه نفت

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت درباره تعویق برگزاری بیست وپنجمین دوره نمایشگاه نفت اطلاعیه ای صادر کرد.

17 آبان 1399

وقتی کتاب فروش از چپ و راست می خورد، یکی کرونا می زند یکی گرانی و کاهش قدرت خرید

موج جدید کرونا و ایجاد محدودیت های جدید و کاهش تردد مردم در شهر در کنار تعطیلی دانشگاه ها فصل سردی را برای کتاب فروشی ها رقم زده است.

9 آبان 1399

مسکو از گفتگوها میان کُردها و مسئولان سوریه حمایت می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در یک کنفرانس خبری گفت: سوریه کشوری است که گروههای مختلف نژادی و دینی به صورت مسالمت آمیز صدها سال کنار یکدیگر زندگی نموده اند.

18 شهریور 1399
تعداد: (39)