شروع آهنگسازی بچه زرنگ توسط امیر توسلی

به گزارش وبلاگ معماری، آهنگسازی انیمیشن سینمایی بچه زرنگ به کارگردانی هادی محمدیان شروع شد.

شروع آهنگسازی بچه زرنگ توسط امیر توسلی

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ معماری، به موازات آخرین فرآیند های فراوری انیمیشن سینمایی بچه زرنگ، امیر توسلی کار آهنگسازی این فیلم را آغاز نموده است.

امیر توسلی آهنگساز باتجربه سینمای ایران، سابقه ساخت موسیقی آثار تلویزیونی همچون مختارنامه و آثار سینمایی بسیاری از جمله کافه ستاره، دایره زنگی، اخراجی ها 2، گشت 2، نهنگ عنبر2، اکسیدان، چهارانگشت، تگزاس، قانون مورفی و ... را برعهده داشته است.

انیمیشن سینمایی بچه زرنگ اولین فیلم سینمایی انیمیشن کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوان است که توسط گروه هنرپویا و با سرمایه گذاری مشترک کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و هنر پویا، آخرین مراحل فنی فراوری و پسافراوری را پشت سر می گذارد.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: محسن پسربچه ای است که عاشق ابرقهرمان های فیلم هاست و همواره کوشش می نماید تا با وسایل ابرقهرمانی اش به هرکس و هر چیزی یاری کند. او در یک اتفاق نادر با حیوانی روبرو می گردد که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می گیرد تا به آن حیوان یاری نموده و او را به زادگاهش بازگرداند. اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض شده دیگر، آغاز یک ماجرای پیچیده برای محسن است ...

بچه زرنگ انیمیشن جدیدی از گروه هنر پویا به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان است که چندی پیش خبر اتمام تدوین آن نیز منتشر شده بود.

هنر پویا در کارنامه خود، تجربه ساخت و عرضه فیلم های سینمایی شاهزاده روم و فیلشاه را داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع آهنگسازی بچه زرنگ توسط امیر توسلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آهنگسازی بچه زرنگ توسط امیر توسلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید