موسیقی

تورهای چین: از هتل های لوکس و شیک تا اقامگاه های خانگی در چین

در جهان هیچ کشوری سریع تر از چین سرگرم ساخت هتل نیست. در طی دو دهه گذشته، این کشور شاهد ساخت و سازهای زیادی در این زمینه بوده و اکنون بیشتر نام های بین المللی معروف در چین شعبه و نمایندگی دارند. همه اینها برای مسافرین مستقل خبرهای بسیار خوبی است، بدین...

25 اردیبهشت 1401

برگزاری اجلاس میراث ناملموس یونسکو بدون پرونده ای از سوی ایران

در سیزدهمین اجلاس ناملموس بین دولت های یونسکو، ایران پرونده ای برای ارائه ندارد و ثبت جهانی دو پرونده یلدا و عود به سال بعد موکول شد.

16 اردیبهشت 1401

خطرناک ترین مقاصد گردشگری در سال 2017 کدامند (قسمت اول)

عملیات عمرانی گسترده، ویروس های مرگ بار و انفجار جمعیت در بعضی مقاصد گردشگری عملا سفر به آن ها را خالی از لطف می نماید. خبرنگاران میخواهد این محل ها را معرفی کند و برای هر یک جایگزینی شایسته ارائه دهد.

16 بهمن 1400

ناگهان ذهنم ایستاد در راه جشنواره سینماحقیقت

تهران (پانا) - مستند ناگهان ذهنم ایستاد به کارگردانی مهدی باقری و تهبه کنندگی محسن استادعلی در جشنواره سینما حقیقت نمایش داده خواهد شد.

7 بهمن 1400

ماه عسل در توسکانی: راهنمای سفر و آب و هوا

اطلاعات ضروری پیش از سفر به ناحیهشرایط ورود: گذرنامه با مهلت سفر دست کم سه ماهه

4 بهمن 1400

حمایت از جوانان موسیقی کمکی است به ما پیرمردها!

تیمور مهرابی از تنبورنوازان باسابقه کشورمان در گفت وگویی، به نکاتی چون لزوم حمایت از هنرمندان موسیقی نواحی و بعلاوه افزایش برگزاری جشنواره هایی در این حوزه پرداخت.

4 آذر 1400

بی همه چیز روایت جراحتی که بر جان مان نشسته

تهران (پانا) - محسن قرایی در اولین تجربه بلند سینمایی اش خسته نباشید را همراه با افشین هاشمی کارگردانی کرد. پس از 4 سال فیلم دومش سد معبر را بر اساس فیلمنامه ای از سعید روستایی جلوی دوربین برد.

18 اسفند 1399

اسم دختر که به یا ختم گردد

مجموعه ای کامل از اسامی دخترانه که آخر آن یا است یا به عبارت دیگر نام های دختر که به یا ختم می شوند به ترتیب حروف الفبا و با ذکر معنی و ریشه اسم.

12 بهمن 1399

شروع آهنگسازی بچه زرنگ توسط امیر توسلی

آهنگسازی انیمیشن سینمایی بچه زرنگ به کارگردانی هادی محمدیان شروع شد.

17 آذر 1399

10 فیلم که طرفداران اینسپشن باید ببینند؛ قصه هایی پر معما و جسورانه

تقریبا تمام ابعاد تلقین ستایش و تمجید منتقدان و مردم را به همراه داشته است؛ از کارگردانی و فیلم نامه گرفته تا جلوه های ویژه، صحنه های اکشن، ترکیب بازیگران، موسیقی متن، مضامین داستان و … . تلقین یکی از پرفروش ترین فیلم هایی 2010 بود و از آن موقع تا به امروز...

11 آبان 1399

سالار عقیلی مهر خاور را برای شهدای سلامت خواند

امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به منظور تقدیر از کادر درمانی کشور در روزهای کرونایی قطعه مهر خاور را با صدای سالار عقیلی منتشر کرد.

9 آبان 1399

زیباترین اشعار نزار قبانی ، شاعر با احساس جهان عرب

نزار قبانی شاعر بزرگ دنیا عرب که در سال 1923 در دمشق سوریه به دنیا آمد که علاوه بر شاعر دیپلمات و ناشر نیز بوده است. این شاعر اشعار زیادی با مضامین مختلف دارد که البته در بیشتر آن ها به زن و عشق می پردازد. بسیاری از شعر های قبانی به فارسی ترجمه شده و از این...

29 مهر 1399

جشن چله تابستان؛ جشنی دیدنی در اوج گرما

جشن چله تابستان، جشن نوروز بل، جشن نیلوفر، چله تموز، زیارتگاه نارکی، تمامی این اسامی حکایت از یک جشن عظیم در میانه فصل تابستان دارند. چله عظیم یکی از جشنهای ایرانی بوده که امروزه فراموش شده است اما، در جنوب خراسان طولانی ترین روز سال را هنوز هم گرامی...

1 مهر 1399

مدیرعامل ایرانسل: ایرانسل به دنیا آمد که انحصار را از بین ببرد

مدیرعامل ایرانسل در اینستالایو خود با ماهنامه پیوست، از برنامه و رویکردهای این اپراتور در حوزه های مختلف، با موضوع مواردی نظیر پیشگامی در تحقق سبک زندگی دیجیتال، افتتاح بزرگترین دیتاسنتر ایران در هفته گذشته، فرکانس های 700 و 800، برگزاری بزرگترین کنسرت...

15 مرداد 1399

بوسعید؛شهری افسانه ای و جذاب در دل تونس

پناهگاهی آرامش بخش برای گریز از شلوغی های پایتخت تونس و دروازه ای محبوب برای افراد محلی و بازدیدکنندگان مشتاق. خیابان های دوست داشتنی و سنگ فرش شده آن با فروشگاه های هنری، غرفه های سوغاتی، کافه هایی عجیب و غریب پر شده اند.

6 مرداد 1399

نقش مثال زدنی هوشنگ ظریف در تربیت شاگردان هنر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت هوشنگ ظریف ـ پیشکسوت حوزه موسیقی کشورمان ـ را تسلیت گفت.

6 اردیبهشت 1399

اعلام اسامی طراحان گرافیک راه یافته به نمایشگاه عکس جشنواره عروسکی

خبرنگاران: طرح های پوستر راه یافته به بخش عکس و پوستر جشنواره نمایش عروسکی، معین شد.

19 فروردین 1399

استان خون کاین در یک نگاه

استان خون کاین تایلند دروازه ای برای ورود به منطقه ایسان محسوب می شود. این استان با آمیزه ای عجیب از ساختارهای قدیمی و مدرن، میزبان مسافران بسیاری است.

29 دی 1398

اورهان پاموک در بوداپست تجلیل می گردد، اهدای جایزه به نویسنده

به گزارش خبرنگاران به نقل از هانگری تودی، اورهان پاموک به عنوان مهمان افتخاری نمایشگاه کتاب بوداپست که از 20 تا 23 آوریل (31 فروردین تا 3 اردیبهشت) برگزار می گردد، در این رویداد حضور پیدا می نماید.

8 آذر 1398