ذخیره 250 تن پرتقال و سیب شب عید در گلستان

به گزارش وبلاگ معماری، خبرنگاران/گلستان رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان گلستان با اشاره به اینکه میوه های شب عید از 27 اسفند توزیع خواهد شد، گفت: 100 تن سیب و 150 تن پرتقال برای توزیع شب عید ذخیره شده است.

ذخیره 250 تن پرتقال و سیب شب عید در گلستان

علی نعیمی در گفت و گو با وبلاگ معماری پیرامون شرایط ذخیره میوه شب عید، اظهار کرد: در حال حاضر 150 تن پرتغال و 100 تن سیب در سردخانه های استان بارگیری شده است.

وی با بیان اینکه از 27 اسفندماه میوه های شب عید در مراکز منتخب توزیع خواهد شد، ادامه داد: برای قیمت گذاری ویژه مصرف کنندگان، جلسه ای با حضور مدیران جهادکشاورزی، سازمان صمت، انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده و نمایندگی استانداری تشکیل شده و نهایتا قیمت مناسب اعلام می گردد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان با تاکید بر اینکه تمام کوشش ما بر این است که قیمت مناسب و منصفانه ای برای استفاده مردم از میوه شب عید در نظر گرفته گردد، اظهار داشت: مردم در این حوزه نگرانی خاصی نداشته باشند زیرا تمامی مراحل کار با نظارت در حال اجرا است.

نعیمی با تاکید بر اینکه طرح درج قیمت فراوری کننده به جای قیمت مصرف کننده به نفع مصرف کنندگان است، توضیح داد: پیش بینی ما این است، حال که 4 مرحله از این طرح اجرا شده و 4 هزار قلم در کشور و 300 قلم در استان ما تحت حمایت قرار گرفته نتیجه به نفع مصرف کننده بوده و کاهش قیمت داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ذخیره 250 تن پرتقال و سیب شب عید در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذخیره 250 تن پرتقال و سیب شب عید در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید