تغییر شرایط قرنطینه برای افراد آلوده به کرونا در فرانسه

به گزارش وبلاگ معماری، فرانسه گفت: مدت زمان قرنطینه افراد آلوده به کروناویروس از 10 روز به هفت روز کاهش پیدا می نماید.

تغییر شرایط قرنطینه برای افراد آلوده به کرونا در فرانسه

به گزارش وبلاگ معماری، اولیویه وران، وزیر بهداشت فرانسه امروز (یکشنبه) گفت: دوره قرنطینه برای افرادی که به طور کامل در برابر کروناویروس واکسینه شده اند و تست آنها مثبت است، از 10 روز به هفت روز کاهش می یابد.

این اقدام مقامات فرانسوی در پی تصمیم کشورهای دیگری مانند ایالات متحده صورت گرفت که این هفته دوره قرنطینه را برای جلوگیری از اختلال در بخش صنایع به علت کمبود نیروی کار کاهش دادند.

وزیر بهداشت فرانسه اضافه کرد: بعلاوه در صورت منفی بودن تست کروناویروس می توان دوره قرنطینه را پس از پنج روز به سرانجام رساند. افرادی که واکسینه نشده اند نیز باید به مدت 10 روز قرنطینه شوند و آنها هم در صورت منفی بودن تست کرونا پس از هفت روز از قرنطینه خارج شوند.

او بعلاوه گفت: سویه نو کووید-19 موسوم به اُمیکرون بسیار مسری است که نمی توان آن را مهار کرد مگر اینکه قرنطینه شدید دوباره اعمال گردد.

امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه در سخنرانی سال نو خود گفته است که چند هفته آینده شرایط سخت خواهد بود اما او از اعلام اعمال تدابیر محدودکننده نو برای مهار کروناویروس خودداری کرد.

به گزارش وبلاگ معماری به نقل از فرانس 24، بر اساس آمارهای رسمی منتشر شده در روز گذشته (شنبه)، فرانسه ششمین کشور در دنیا است که بیش از 10 میلیون مورد ابتلا به کووید-19 را از زمان شیوع این بیماری گزارش نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تغییر شرایط قرنطینه برای افراد آلوده به کرونا در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر شرایط قرنطینه برای افراد آلوده به کرونا در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید