استارتاپ

توسعه شعبه های خودرو45 در سراسر ایران

خودرو45 میخواهد در راستای توسعه خدمات خود به مشتریان، شعب خود را در سراسر کشور توسعه دهد و نقش موثری در ایجاد تعادل و شفاف سازی بازار خودروهای کارکرده داشته باشد.

2 شهریور 1400

امنیت شبکه را با تاکیان تجربه کن

فناوری اطلاعات حوزه ای سرشار از ایده های مختلف است که هر کدام می تواند اثرات جدی بر عملکرد نرم افزارها گذاشته و روال کاری بسیاری از مشاغل را تغییر و توسعه دهد.

13 تیر 1400

برای نوآوران فرهنگ، هنر و رسانه خانه خلاق راه اندازی می گردد خبرنگاران

تفاهم نامه حمایت از ایجاد خانه های خلاق و مراکز نوآوری، رسانه، صنایع فرهنگی و خلاق منعقد شد.

16 فروردین 1400

مدیرعامل ایرانسل: ایرانسل به دنیا آمد که انحصار را از بین ببرد

مدیرعامل ایرانسل در اینستالایو خود با ماهنامه پیوست، از برنامه و رویکردهای این اپراتور در حوزه های مختلف، با موضوع مواردی نظیر پیشگامی در تحقق سبک زندگی دیجیتال، افتتاح بزرگترین دیتاسنتر ایران در هفته گذشته، فرکانس های 700 و 800، برگزاری بزرگترین کنسرت...

15 مرداد 1399

8 روش برای آزادسازی حافظه رم در ویندوز

اگر حین استفاده از کامپیوتر ویندوزی خود با مشکل کمبود حافظه رم روبرو می شوید، در این مطلب قصد داریم راهکارهای عملی برای آزادسازی حافظه رم در کامپیوترهای ویندوزی را مطرح کنیم. اما در ابتدا بهتر است به صورت مختصر به کارکرد رم بپردازیم.

3 تیر 1399

توجه به اکوسیستم نوآوری در وزارت نیرو

به گزارش خبرنگاران، محمدصالح اولیا امروز در گردهمایی فناورانه سازمان ها و صنایع شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست در صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ظرفیت هایی که در پارک ها، شرکت های دانش بنیان، معاونت علمی و ... ایجاد شده...

26 دی 1398