اخبار مجلس

ملاقات 2 نماینده مجلس با اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

دو عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با مدیران فدراسیون فوتبال ملاقات کردند.

22 اردیبهشت 1401

عملیات اجرایی احداث سد و نیروگاه معشوره به زودی شروع خواهد شد

خبرنگاران/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: عملیات اجرایی احداث سد و نیروگاه معشوره به زودی شروع خواهد شد.

23 فروردین 1401

تورم تا انتها سال 1400 به کدام سو می رود؟

جدیدترین نرخ تورم سالانه اعلامی از سوی مرکز آمار ایران نشان می دهد که این اندازه در آذر ماه جاری به 43.4 درصد رسیده است. این نرخ نسبت به ماه قبل، کاهش یک درصدی را به ثبت رسانده است. البته این در حالی است که آنالیز نرخ تورم در آذر 1399 نشان داد که این اندازه...

22 بهمن 1400

خرید تضمینی خرمای استعمران خوزستان پشتوانه ای برای صادرات است

رئیس اتاق اهواز با اشاره به کوشش اجرا شده برای تحقق خرید تضمینی خرمای استعمران استان خوزستان گفت: به منظور اجرایی شدن مصوبه این شورا، بیش از 18 هزار تن از این محصول به صورت تضمینی خریداری شد که پشتوانه خوبی برای صادرات غیرنفتی استان محسوب می گردد.

11 بهمن 1400

جابه جایی مسافر به سواحل کیش مطلقا ممنوع است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: بر اساس طرح 15 روزه ممنوعیت توقف و ورود به سواحل و پارک ها جابه جایی مسافر در سواحل مطلقا ممنوع است.

26 مرداد 1400

اوپک به آمریکا هشدار داد

خبرنگاران- دبیرکل اوپک هشدار داد اگر آمریکا تصمیم بگیرد لایحه معروف به نوپک را تصویب کند، داراییها و کارکنان آمریکایی در خارج از این کشور ممکن است به خطر بیافتند.

2 خرداد 1400

تعمیرات نقاط آسیب پذیر نفت شهر در دستور کار نفت و گاز غرب

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با اشاره به برنامه این شرکت برای تعمیرات نقاط آسیب پذیر در منطقه شهر به منظور دستیابی به تولید حداکثری، گفت: توسعه میدان های نفتی سومار، سامان و دلاوران نیز در دستور کار قرار گرفته است.

22 اردیبهشت 1400

طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهر تهران تصویب شد

تهران (پانا) - اعضای شورای شهر تهران در دویست و هشتادو چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اکثریت آرا طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهر تهران را به تصویب رساندند.

2 اردیبهشت 1400

خبرنگاران عادی انگاری کرونا،جویم و بنارویه لارستان را در آستانه قرنطینه قرار داد

لارستان- خبرنگاران- معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشی لارستان گفت: عادی انگاری ها و عدم رعایت اصول بهداشتی و کم توجهی به پروتکل ها در شهرهای جویم و بناوریه این شهرستان همچنان ادامه دارد؛ با این فرایند، این دو شهر با قرنطینه کامل و شدیدترین محدودیت های...

26 اسفند 1399

خبرنگاران آمل در بن بست چهار ماهه کووید قرمز

ساری - خبرنگاران - شهرستان آمل که اکنون چهارمین ماه از شرایط قرمز کرونایی خود را سپری می کند ، با اعمال محدودیت های شدید نه تنها از حالت قرمز کرونایی خارج نشده ، بلکه قرمزتر شده و این شرایط رفته رفته مردم را نسبت به اجرای پروتکل ها و محدودیت ها سهل انگارتر...

1 اسفند 1399

تقدیم لایحه موافقتنامه سرویس هوایی دو جانبه ایران و عراق به مجلس

تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس جمهوری از تقدیم لایحه موافقتنامه سرویس هوایی دو جانبه دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

22 بهمن 1399

لزوم توجه به معلولان در لایحه بودجه 1400

تهران (پانا)- مجید فراهانی طی نامه ای به معاون شهردار تهران در مورد لزوم توجه به معلولان در لایحه بودجه 1400 تاکید نمود.

16 دی 1399

فرایند بیماری کرونا در این استان ها صعودی است

تهران (پانا) - سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با تشریح آخرین مصوبات این ستاد از فرایند صعودی بیماری در 5 استان اطلاع داد.

12 دی 1399

هماهنگی برای مصوبه ضدبرجامی مجلس با شورای عالی امنیت ملی انجام نشده است

تهران (پانا) - محمد مهاجری، فعال سیاسی رسانه ای اصولگرا نوشت با اطلاع میگویم درباره مصوبه ضدبرجامی مجلس یازدهم با شورای عالی امنیت ملی هماهنگی صورت نگرفته است.

11 دی 1399

پیکر شیخ صباح به خاک سپرده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، پیکر شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر فقید کویت که روز گذشته درگذشت، امروز در قبرستان الصلیبیخات به خاک سپرده شد.

16 آبان 1399

نمایندگان مجلس با بازدید از هپکو در جریان مسائل این شرکت قرار گیرند

جمعی از کارگران هپکو در نامه ای به نمایندگان اراک در مجلس، از آنان دعوت کردند تا ضمن بازدید از این شرکت، از نزدیک در جریان مسائل متعدد آن قرار گیرند.

27 مرداد 1399

بازرس اخراج شده وزارت خارجه آمریکا علیه پمپئو افشاگری کرد

فارس نوشت: بازرس کل وزارت خارجه آمریکا که ماه گذشته میلادی توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور اخراج شد اطلاعات جدیدی درباره مسائل منجر به اخراج خودش پرده برداشته است.

22 مرداد 1399

رئیس مجلس ملی سنگال به قالیباف تبریک گفت

رئیس مجلس ملی سنگال با ارسال پیامی، انتخاب قالیباف به ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

22 مرداد 1399

تلاش دولت روحانی برای مصادره میوه سهام عدالت، آیا بهارستان و پاستور در زمینه آزادسازی بزرگترین سهام مردمی تأخیر داشتند؟

مقامات و مسئولان دولت طوری سخنرانی می کنند که گویا سهام عدالت محصول دولت یازدهم و دوازدهم بوده؛ اما واقعیت امر نشان می دهد بذر سهام عدالت در دولت نهم و دهم کاشته شده و دولت دوازدهم میوه آن را برداشت کرده است.

13 تیر 1399

خبرنگاران کافی شاپ بی توجه به هشدارهای کرونایی در لواسان بسته شد

تهران- خبرنگاران- بخشدار لواسانات با اشاره به کافی شاپ متخلفی که شامگاه جمعه علیرغم اعلام ممنوعیت عرضه قلیان در مراکز رفاهی و خدماتی به منظور مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام به این کار کرده بود گفت: از ادامه فعالیت این واحد موقتا جلوگیری شد....

12 اردیبهشت 1399
تعداد: (24)