کولاکوویچ: شش روز سخت پیش رو خواهیم داشت، مسائل، تیم ایران را آماده تر می نماید

به گزارش وبلاگ معماری، سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این که در مدت اردوی آماده سازی با مشکلاتی روبه رو شدیم، گفت: این سختی ها تیم را آماده تر نموده است و راهی جز مبارزه برای کسب سهمیه المپیک نداریم.

کولاکوویچ: شش روز سخت پیش رو خواهیم داشت، مسائل، تیم ایران را آماده تر می نماید

به گزارش وبلاگ معماری و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری مسابقات والیبال انتخابی المپیک در گروه مردان که عصر امروز در هتل محل اسکان تیم ها در جیانگمن برگزار گردید، گفت: این تورنمنت برای تیم ایران بسیار مهم است و شش روز سخت را خواهیم داشت. به همین دلیل، مبارزه بزرگی در پیش خواهد بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: همان گونه که کاپیتان معروف گفت، تیم ایران مسائلی در هفت روز گذشته اردوی آماده سازی داشت، اما فکر می کنم این سختی ها، تیم را برای لحظات سخت این تورنمنت آماده تر می نماید.

وی تاکید نمود: هدف تیم ملی والیبال ایران حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو است و تمام کوشش خود را برای بهترین نمایش خواهیم داشت.

کولاکوویچ ادامه داد: مسائلی از قبیل مصدومیت بازیکنان داشتیم که امیر غفور و فرهاد قائمی در باشگاه خود مصدوم شدند. همچنین مسائلی برای سلامتی بازیکنان در اردو پیش آمد که چند بازیکن ما و همچنین تیم ملی زنان ایران دچار سرماخوردگی ویروسی شدند.

وی در خاتمه گفت: بازهم تاکید می کنم که این مسائل، تیم ایران را آماده تر می نماید و بازیکنان آماده ای داریم که در باشگاه ها بازی کردند و در اردوی تیم ملی، به شرایط مطلوب رسیدند. در نهایت، راهی جز مبارزه کردن برای کسب سهمیه و پیروز شدن، نداریم.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو در گروه مردان قاره آسیا از فردا (سه شنبه) با حضور هشت تیم در شهر جیانگمن شروع می گردد و به مدت شش روز پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کولاکوویچ: شش روز سخت پیش رو خواهیم داشت، مسائل، تیم ایران را آماده تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: شش روز سخت پیش رو خواهیم داشت، مسائل، تیم ایران را آماده تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید