تیراندازی قهرمانی آسیا؛ کسب یک نقره و دو برنز تیمی بانوان و آقایان

به گزارش وبلاگ معماری، تیم تفنگ سه وضعیت بانوان در تیراندازی قهرمانی آسیا نقره ای شد و تیم های تفنگ بادی ایران در دو بخش بانوان و آقایان صاحب عنوان سوم و مدال برنز شدند.

تیراندازی قهرمانی آسیا؛ کسب یک نقره و دو برنز تیمی بانوان و آقایان

به گزارش وبلاگ معماری به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در شهر دوحه قطر و در رشته تفنگ بادی آقایان، مهیار صداقت با 625.7 امتیاز به عنوان نفر هفتم راهی فینال شد.

در این رشته حسین باقری و امیرمحمد نکونام، دو تیرانداز دیگر کشورمان با 623.5 و 623.4 امتیاز به عنوان نفر پانزدهم و شانزدهم آسیا به کار خود انتها دادند. در این رقابت ها 59 ورزشکار حضور داشتند.

در بخش تیمی نیز پس از تیم های چین و کره جنوبی، تیم ایران با ترکیب حسین باقری، امیرمحمد نکونام و مهیار صداقت با 1872.6 امتیاز به مقام سوم دست یافت و مدال برنز را برگردن آویخت.

همچننی فاطمه کرم زاده در تفنگ بادی بانوان با 628.1 امتیاز و قرار دریافت در صندلی هفتم آسیا راهی فینال شد.

در این رشته نجمه خدمتی و حسنا توتونچی با امتیاز 627.3 و 622.2 به ترتیب در صندلی های دهم و بیست و سوم آسیا به کار خود انتها دادند.

در بخش تیمی این رشته نیز تیم ایران متشکل از فاطمه کرم زاده، نجمه خدمتی و حسنا توتونچی با 1877.6 امتیاز پس از کره جنوبی و هند به مقام سوم دست یافت و دومین مدال برنز این رقابت ها را کسب کرد.

لازم به ذکر است پیش از این دو سهمیه رشته تفنگ بادی بانوان توسط نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان کسب شده است.

در ادامه هانیه رستمیان، تیرانداز تپانچه کشورمان با 574 امتیاز به عنوان نفر هشتم راهی فینال شد که با کسب سهمیه 7 نفر دیگر، وی به عنوان نفر بعدی راهی المپیک 2020 توکیو شد.

دیگر تیراندازان کشورمان گلنوش سبقت الهی و مینا قربانی با 573 و 565 امتیاز به عنوان نفر سیزدهم و سی ام به کار خود انتها دادند.

تیم ایران متشکل از هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی و مینا قربانی با 1712 امتیاز در صندلی چهارم آسیا ایستادند.

اما در ماده تفنگ سه وضعیت بانوان، فاطمه کرم زاده با امتیاز 1173 به عنوان نفر چهارم وارد فینال شد و سهمیه المپیک 2020 را کسب کرد.

الهه احمدی با امتیاز 1168 نفر دهم و مه لقا جام بزرگ با امتیاز 1164 نفر بیستم شدند.

تیم ایران متشکل از فاطمه کرم زاده، الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ با 3505 امتیاز پس از تیم چین به مدال نقره دست یافت و تیم هند سوم شد.

در این ماده نجمه خدمتی با 1179 امتیاز در گروه mqs به کار خود انتها داد.

چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک از 14 تا 23 آبان ماه در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تیراندازی قهرمانی آسیا؛ کسب یک نقره و دو برنز تیمی بانوان و آقایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی قهرمانی آسیا؛ کسب یک نقره و دو برنز تیمی بانوان و آقایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید