برگزاری تور پاویون گردی ایران به وسیله راهنمایان گردشگری

به گزارش وبلاگ معماری، راهنمایان تخصصی گردشگری که از سوی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به نمایشگاه اکسپو دبی اعزام شده اند، بازدید نمایندگان غرفه جمهوری اسلامی ایران را در قالب تورهای پاویون گردی با جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری کشور آشنا می نمایند.

برگزاری تور پاویون گردی ایران به وسیله راهنمایان گردشگری

میراث آریا: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نمایشگاه اکسپو دبی از مهرماه امسال شروع شده و تا فروردین ماه سال آینده در شهر دبی کشور امارات ادامه دارد.

از ابتدای برگزاری این رویداد اعزام راهنمایان تخصصی برای حضور در این نمایشگاه به ابتکار معاونت گردشگری انجام شده است.

بنا بر این اقدام راهنمایان تا به امروز در قالب دو گروه به این رویداد اعزام شده اند تا راهنمایی و مطلع سازی بازدیدنمایندگان غرفه جمهوری اسلامی ایران از جاذبه ها و ظرفیت های متعدد کشور در ابعاد گوناگون را به صورت هدفمند انجام دهند.

هم اکنون به صورت روزانه راهنمایان گردشگری تورهای پاویون گردی جمهوری اسلامی ایران را به صورت متناوب در طول روز برگزار می نمایند و با معرفی شاخه های متنوع صنعت گردشگری کشور از جمله گردشگری خوراک، طبیعت گردی، دریایی، سلامت و غیره نگاه بازدیدنمایندگان را به سوی حوزه گردشگری و نیز سایر ظرفیت های کلان کشور جذب می نمایند.

طبق گزارش دریافتی از راهنمایان، این اقدام تا به امروز با استقبال بسیار خوبی از سوی بازدیدنمایندگان روبرو شده است و توانسته با ایجاد فرصت بهینه در مدیریت زمان بازدیدنمایندگان، بیشترین بازدهی را در راستای اطلاع رسانی به وجود آورد.

در تورهای پاویون گردی ایران افراد متعددی از مقامات، اساتید، افراد علاقه مند، ذینفعان بخش خصوصی گردشگری، دانش آموزان و دانشجویان از کشورهای مختف حضور یافته اند و با انتشار یافته های خود به ویژه در شبکه های اجتماعی سبب افزایش آمار بازدیدنمایندگان از غرفه کشورمان شده اند.

طبق برنامه ریزی انجام شده پس از خاتمه مدت زمان حضور حدود 10 روزه راهنمایان در نمایشگاه اکسپو دبی، گروه جدیدی از راهنمایان متخصص برای فعالیت و معرفی داشته های متنوع و متعدد کشورمان به این رویداد مهم بین المللی اعزام خواهند شد.

منبع: توریسم آنلاین

به "برگزاری تور پاویون گردی ایران به وسیله راهنمایان گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور پاویون گردی ایران به وسیله راهنمایان گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید