انتقاد کیهان به ترانه علیدوستی به خاطر اظهاراتش درباره شنای زنان

به گزارش وبلاگ معماری، کیهان نوشت: ترانه علیدوستی روی فرش قرمز جشنواره سانتا باربارای آمریکا مدعی شد که شنا به طور رسمی برای زنان در ایران ممنوع است. اظهارات برخی از چهره های مشهور درباره موضوعاتی که دانش و اطلاعی درباره آن ها ندارند، به سوژه و خوراک رسانه های خارجی برای تبلیغ علیه ایران تبدیل می شود.

انتقاد کیهان به ترانه علیدوستی به خاطر اظهاراتش درباره شنای زنان

ترانه علیدوستی روی فرش قرمز جشنواره سانتا باربارای آمریکا و در مصاحبه با یک رسانه مدعی شده که شنا به طور رسمی برای زنان در ایران ممنوع است، اما طی ماه های اخیر چند مسابقه و جشنواره شنا برای بانوان در ایران برگزار شده است!

اظهارات خلاف واقع علیدوستی در آمریکا درباره محدودیت فعالیت زنان در ورزش شنا در ایران با واکنش فدراسیون شنا روبرو شد.

شهرناز ورنوس، نایب رئیس بانوان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از ترانه علیدوستی برای حضور در مسابقات شنای زنان در ایران دعوت کرد.

مسابقات رکوردگیری شنای بانوان ایران 19 و 20 اسفند سال جاری در استخر قهرمانی آزادی تهران برگزار می شود و طی ماه های اخیر پس از رفع محدودیت های ناشی از کرونا اخیرا فقط در رشته شنا چهار مسابقه در بخش بانوان به صورت جام و جشنواره برگزار شده است.

متأسفانه اظهارات برخی از چهره های مشهور درباره موضوعاتی که دانش و اطلاعی درباره آن ها ندارند، بعضا به سوژه و خوراک رسانه های خارجی برای تبلیغ علیه ایران تبدیل می شود.

منبع: فرارو

به "انتقاد کیهان به ترانه علیدوستی به خاطر اظهاراتش درباره شنای زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد کیهان به ترانه علیدوستی به خاطر اظهاراتش درباره شنای زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید